Första dagen avklarad!

Första inskolningsdagen gick bra!! Han blev överlycklig när han såg alla leksaker och lekkamrater!
Även imorgon och på fredag ska vi bara vara där en timme, men nästa vecka kommer längden på dagarna öka gradvis. Det riktiga schemat börjar 1 september, så då börjar allvaret för mig också. Back to work! Ska faktiskt bli kul! (Så tråkig är jag =))

När vi gick från förskolan och jag skulle sätta mig i bilen, så såg jag att det hängde en använd kondom i busken alldeles vid bilen. Parkeringen är precis i anslutning till förskolan och "äckelgummit" hängde rätt lågt....typ mellan fisk och mittemellan. Inte så roligt om någon mamma får höra: 
-Titta mamma vad jag hittade!! 
....samtidigt som ungen viftar med ett gummi med gegg i....
Eh nej, jag får säga till om det imorgon.... eller är det för pinsamt?? Skulle ni göra det?

Fotograferingen gick också bra. Jag kommer länka till Hemnet här direkt när annonsen kommer in så ni får se. Blir någongång under morgondagen. 

Hoppas er dag varit bra!

Tog en bild på en stor och fet fjäril som satt på vårat sovrumsfönster idag... Som tur var flög den ut kort efter!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0