Just nu önskar jag mest av allt...

...att Viggo ska få gå på den förskola vi valt!
...att de ska börja bygga på tomten snart!
...att det blir en fin, varm och solig sommar!
...att min gigantiska blåsa under tungan ska försvinna!
...att  jag kunde träffa min mor, bror och mina "gamla" vänner oftare!
...att medicinen börjar verka!
...att någon med mycket kapital köper vår fina lägenhet!
...att någon annan kunde komma och äta upp det jag bakade igår!
...att när Viggo vaknar imorgon kan han gå, UTAN att ramla och slå sig HELA TIDEN!
...att BegBeo-gubben kan hämta vår skrot tv som stått i hallen 2 månader!
...att ni inte överger mig trots att jag stundtals har bloggtorka!


Avslutar med ett par bilder på oss när lilla korven bara var 3 veckor ny...




See U soon!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag kan äta upp det !!!!!!!!!!!!!!

2009-05-06 @ 09:05:13
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Lena herself

Kicki, du är välkommen!!!

2009-05-06 @ 09:25:20
Postat av: Alexandra

liiiten han var där! :D <3

2009-05-06 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0