Sparkdräkt daterad 1989...

När min mamma kom ner sist hade hon lite saker med sig till mig. Däribland en "sparkdräkt" som jag sydde i sjuan. Hur gammal är man då...13 år...!? Tänk att hon sparat den i 20 år Hur kul som helst. Tack mamma =)

Idag var dagen då den skulle provas på riktigt för allra första gången.




  

Kanske var den tänkt till en tjej. Kolla in knapparna! Rosa ankor...

Han kommer nog inte ha den igen, men visst var den lite cool ändå? Gjord av mig när jag var en liten skit.

Lite stolt är jag allt!




Kommentarer
Postat av: Laila

Kul att se att nån mer än jag har kvar alster från ungdomens dagar... =) Min mintgröna provades en enda gång och sedan hamnade den i förrådet (där den hör hemma). Men Viggo verkar ju trivas bra i den.

2009-05-09 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0