Shopping för hela slanten.

Idag har vi varit på Stinsen. Viggo och Hugo lekte som dårar! Kröp runt och hade sig...riktigt roligt att se =)!



Jag shoppade lite och åt min efterlängtade sushi. Det är verkligen galet gott. YUUM! 

Åkte hem, softade en stund sen packade jag in Viggo i bilen igen. Vi åkte till Ikea, mötte upp Adam och åt middag där. Köpte madrass och leksaker till junior. När vi kom hem blev det dusch, välling och hopp i pyjamasen (som var ny för dagen). Hoppas han sover bra på nya madrassen! 



Nu ska jag släcka ner. Båda killarna ligger redan och snusar.

PoK//





Kommentarer
Postat av: Camilla & Hugo

Snygg du blev i din fina pyamas! Kram Hugo

2009-05-08 @ 09:22:59
URL: http://hugo080810.blogspot.com
Postat av: T

Hej hopp vännen!!

Va stor han är!!! En sån goding, som mor & far :)

Ta hand om lafamilja tänker på dig.

Pussilago //T

2009-05-08 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0