Imorgon blir det Stinsen och Ikea....tror jag.

Jag är egentligen för trött för att skriva nått vettigt. Fattar inte varför jag ska, för det mesta i alla fall, vänta till klockan är efter 22 innan jag gör ett inlägg. Helt knäppt. Jag vill ju bara sova...

Imorgon ska jag rulla in vagnen på Ikea tänkte jag... Skulle gjort det idag men när jag kom dit och klockan var efter 15:00, gjorde jag en U-sväng och åkte hem igen. Orkade bara inte! Det var sjukt mycket folk där, och just då kändes det så jobbigt. Hoppas på mer trängsel-energi imorgon.

Ska träffa Camilla och Hugo imorgon också. Det var otroligt längesen och det ska bli så kul. Vi åker nog till Stinsen så de små får leka av sig i lekhörnan, jag får god sushi till lunch och kanske lite shopping efteråt. Nice!

Vi har beställt en ny kamera. Hoppas den kommer imorgon... 

Adam var förbi på tomten idag. De har börjat så smått. De har ställt dit en stor grävskopa.
Alltid nåt.



Hej då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin sida du har här. Jag kikar in lite då och då. Spännande med husbygget som snart sätter igång.

2009-05-13 @ 08:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0