YouTube-Viggo

Jag känner att jag är helt värdelös på att blogga just nu. Jag har valt att koppla av med andra saker helt enkelt... men jag kommer tillbaka - var så säker!!
Bygget fortskrider.... Inflyttningsdatum börjar närma sig och det är febril aktivitet där på dagarna. Jag längtar så att jag nästan kräks!
Idag har vi varit på Beckers och planerat och tittat ut färg och tapet. Viggo sprang runt i affären - övertrött och knaprande på Mariekex. Adam ska träffa målaren imorgon för de ville komma igång nu..

Me Like!

Den här tapeten ska vi ha i köket! Najs, va?
Mer uppdatering kommer en annan dag. Jag vet....jag känner mig heeelt värdelös, men jag orkar inte. Jag är snor-trött.

Jag har hört från fröknarna på förskolan att Viggo somnar under varje lunch... Han äter men är nästan helt borta, och om de försöker ta upp honom för att lägga honom så blir han sur =). Det bästa han vet är ju att äta (näst efter att mysa m mamma och pappa alltså =)).
I söndags hände det hemma också.

Kolla in det här:



Kommentarer
Postat av: Therese

Men söta lilla tröttgubbe.Antar att han tog en lur efter maten=) Vi har woodstapeten i hallen...Den ÄR nice=)

2009-10-17 @ 14:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0