Tillbaka...

En del bloggare snackar om att sakna inspiration. Jag saknar nog mer än så...eller jag vet inte...jag har glömt att blogga. Inte helt och hållet men när jag kommit ihåg det har jag tänkt "sen", åsså har det inte blivit av ändå.

Men, men...det är väl okej att ta paus i juletider..?

Nåja.
Vår julafton tillbringade vi hos min mor i norr. Lugnt, skönt och snöigt. Jag fick den vita jul som jag önskat...



På juldagen åkte vi hemåt igen. Bilresan gick rätt så bra....Junior var lite otålig sista milen - och det kan man ju förstå.



Annars har julen varit lugn. Det är bara skönt att vara ledig, även om jag har varit hemma från jobbet rätt länge nu är det annorlunda och extra skönt när min man också är hemma. En tradition som vi haft senaste åren är att vi på juldagen går en promenad i Gamla stan. Det är så lugnt och fint.... Promenaden avslutas med en latte och tillbehör på ett fik som heter Sten Sture. Supermysigt! Eftersom vi inte var på hemmaplan på juldan fick det bli en tur in den 27:e. Då kunde juniors (halv)syskon och farmor hänga med.



Idag är det 2008´s sista dag och det nalkas nyårsmiddag här hemma.Vi ska äta 3-rätters, titta på tv och kolla fyrverkerier... Inte så avancerat vill säga men det får bli lite större nästa år när vi sitter i vårt nya fina hus!

På återseende & Gott slut på -08!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Va fina ni är :-D

2009-01-04 @ 16:31:28
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0