Trött.

Jag har inte skrivit på några dar... Oftast när tiden finns, saknas orken. Jag är så sjukt trött på kvällarna nu för tiden. Lilleman väcker mig fortfarande 2 ggr/natt när han är hungrig. Det går rätt bra för det har ju blivit en vana, men det är just det att natten blir liksom upphackad i små bitar. För även om han inte ska äta så vaknar jag för minsta lilla gny... Och inatt jag fick känna av att han börjar få tänder. AJ!

Vad ska jag göra imorgon? Baka kanske? Gå långpromenad? Shoppa julklappar?
Jag tar gärna emot tips... =)

Nu måste jag verkligen sova.


Kommentarer
Postat av: Fru P

Yo! Snacka om att jag känner igen det där... nätter upphackade i bitar. Ingen lek. Sen ska hemmet vara fint, man ska vara en älskande hustru, en bra morsa och en god vän. Fin syster, perfekt dotter. Osv.



Ta det lugnt.



Jag röstar på att du tar en monster-promenad imorrn!! Det är skönt för själ o hjärta.



Puss o kram.

2008-12-11 @ 14:45:06
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0