Det var påsken det...

Det har varit såå härligt i helgen. 

I fredags gick vi en lååång promenad. Var ute i 4 timmar och det var så härligt väder. Viggo tyckte dock att sista halvtimmen var grymt jobbig. När man är trött på att ligga i vagnen PLUS att man är grymt hungrig är det ingen lek. Han fick dock en Lära-Gå-Vagn när han kom hem, så allt var ganska snart glömt =).


Han är super-duktig på att gå...men ibland vill han mer än vad han kan. Han har ramlat mer än en gång och han har lite blåmärken här och där. Men, som dom säger, övning ger färdighet. 

Lördag var vi ute på förmiddan.  Härligt väder igen! Sen var vi på påskmiddag hos farmor inne i stan. Mycket god mat och trevligt sällskap. Viggo fick träffa nästan jämngamla tvillingar (plus deras storasyster) där... det tyckte han om!



Söndagen spenderade vi, även den, inne i stan. Gick runt lite i affärer, shoppade lite och fikade på Sandys. 



Har också hunnit med några filmer. Kan rekommendera "Yes Man" (Jim Carrey är såå rolig!) och "The Reader". Jättebra filmer. Måste ses!

Idag har varit en hemmadag för min del. Dammsugit och tvättat... Adam har varit underbart snäll och städat min bil både utvändigt och invändigt! Det behövdes kan jag säga. Han har också inhandlat sekatör, häcksax, såg och sånt som vi ska använda nästa helg när vi ska "städa upp" lite på tomten. Hoppas det är lika bra väder då som det varit i helgen...

Har påsken varit bra hos er? Vad har ni pysslat med?

Kramar =)




Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej vännen!

Det är så roligt att läsa om vad du pysslar med :-)

Han är ju sååå söt eran Viggo!

Vi har varit i stugan (i Dallund) hela påsken, det har varit jättehärligt. Killarna har kört miniskoter och haft kusiner på besök (Peters flickor) Jag har latat mig (så gått det går med 4 barn, ja du vet...) försökt läsa lite skvallertidningar å ätit godis å mat...

Jag å Janne funderar på att ta en liten minisemester i Stockholm snart, det skulle vara jätteroligt om vi kunde träffas en liten sväng då? Vi har inte alls bestämt när det blir, vi måste kolla om barnvakt och så, det är ju inte heller tvärenkelt med 5 barn ;-)

Kram kram

2009-04-15 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0