Måndag igen...

Igår var jag riktigt pollenallergi-sjuk! Det rann ur näsan och sved i ögonen hela dagen och idag är det 1000 gånger bättre. Konstigt men ack så skönt!!

Så, helt förståeligt, blev det inte så mycket gjort igår. Jag ville helst bara vara inne.

Adam var på tomten och jobbade. Äppelträd nr 2 fick smaka på sekatören! När han stod där och jobbade kom en äldre dam fram och pratade. Hon berättade att det var hennes far som byggt huset som står på tomten (30-tals villan som kommer att hamna bakom vårt hus), och att han betalade 4000:- för hela tomten när han skulle bygga. Tiderna förändras kan man säga =)!!
På eftermiddan åkte jag och Viggo ut dit, köpte glass och kaffe som vi smaskade på tillsammans med pappa. Viggo hjälte till med stegen...


...och undersökte gräset lite.



Idag har vi "bara" tagit en promenad, ätit en glass tillsammans med en kompis nere på kondis. Lugn och avslappnad dag i solskenet. 

Nu ska jag sätta i gång med middagen. Korv och makaroner står på menyn...inte särskilt sexigt kanske...men ibland har man ingen middags-fantasi. Hänt er nångång??

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0