Ny vecka...

Måndag igen! Veckorna går grymt snabbt tycker jag. Nu är det snart påsk och innan man vet ordet av är det skolavslutning och midsommar... För varje dag som går blir det ljusare och varmare ute. My like!!

Sen sist har det inte hänt så mycket. 
Och nej, jag åkte aldrig in till stan för att lära mig Iphoto. Mycket att stå i och tiden räckte inte till så det får bli en annan gång. 

I lördags var det så härligt väder så vi åkte in till stan, parkerade bilen (vilket inte var så lätt!!) och tog en promenad i Kungsträdgården. Det var vi inte ensamma om! Folk överallt... 


Idag har jag fått på nya däck på bilen. Känns extremt jobbigt att punga ut med flera tusentals kronor på nåt så tråkigt som bildäck. Men, men... nu är kortet draget, pengarna borta och bilen lite säkrare. 

Jag vill ändra utseendet på min blogg. Måste göra om den...

Til then...adios. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0