Solig dag i Hagaparken!

Har inga bilder än på den här datorn, så jag kan inte lägga upp några =(. Jag väntar på att få lära mig allt om fotoprogrammet i morgon. Om jag nu tar mig dit. Jag ska köra själv inne i stan...kan gå sådär... Håll tummarna för mig är ni snälla.

Annars har jag inte så mycket att komma med. Gick vagn-promenad med Camilla o lille Hugo idag. Det var trevligt! Mindre trevlig var lunchen vi skulle äta på Fjärilshuset efteråt. Det tog 45 min (!!) att få en ytterst tråkig sallad framför sig på bordet. God var den inte heller. Men den fyllde ändå sin funktion... Tack, Camilla =)

Såg nån "Den rätte för Rosing" igår? Jag har inte tittat på det programmet alls, men jag har förstått vad det gått ut på. Okej man behöver inte va nån Einstein för att fatta det....hörs rätt bra på namnet. 
Igår råkade dock tv:n stå på 5:an och jag fick syn på henne (Linda 35 år) och hennes "finalister" precis när hon skulle välja. 
Gräns på henne! En var 19 år och den andra inte mycket mer än 20. Men hallå? 
Jag vet inte ens vart jag vill komma... Jag tycker bara det är tragiskt, möjligen tragikomiskt. Det slutade i alla fall med att hon hånglade upp 19-åringen och sa att hon gjort det bästa valet! Ehh okej!? (Och han har fått ihop det med nån som kan köpa ut från bolaget?)

Avslutar här med en riktig "sköning":

   


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Hugo

Hej och Goddag! Vad gör ni idag? Vi har slängdag. Rensar ut hela förrådet. Så skönt. Vill ni ses nåt nästa vecka?

2009-04-05 @ 12:26:59
URL: http://hugo080810.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0