Blandade känslor...

Jag har varit dubbel-sur idag!

1. Förbannad på vårdcentralen som inte har ringt på telefontiden jag hade igår mitt på dagen. 
-Ring när ni ska och särskilt om jag ringt och påmint er!!! Va fan?! I morgon blir det inte roligt att vara tanten som svarar när jag ringer och UTTRYCKER mitt missnöje. Håll i hatten! 

2. Suttit nu i 2 timmar och försökt att laga min mobil som inte går ladda längre. Beställt reservdelar och verktyg för att jag var helt säker på att det skulle gå fixa. Men - NEJ. Arrrggghhh!


För övrigt har dagen varit bra trots allt. Viggo är min solstråle och han är expert på att få mig att glömma alla irritationsmoment. Vi träffade Camilla o Hugo strax efter lunch idag. Gungade och lekte med spade i sanden innan vi gick upp till deras lägenhet och lekte lite mer... Det var jättetrevligt =)





God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0