Tomt-nissar.

Idag kom vi igång rätt tidigt. Halv 10 åkte vi ut till tomten och röjde lite. Alexandra åkte med och tog en sovande Viggo på promenad under tiden. Vi klippte häcken, ansade buskarna och la allt i en fin hög. 
Undra om all bråte försvinner av sig självt?? Hoppas det. 

      

Det är grymt kul att hålla på. Jag längtar så till att huset står där... Pratade med grannen idag (de som bor i det röda huset), de sa att de som köpt tomten bredvid vår ska få sitt hus levererat i maj. Det är några veckor innan oss, så förhoppningsvis krockar inte leveranserna... 

OK... inte så intressant för er kanske =). Jag känner intresseflaggorna vaja... haha,,,

På eftermiddan åkte vi till Stinsen. Där är det nytt o fräscht, bra affärer, gratis parkering och perfekt lekmöjligheter för kids. Vi drack kaffe och sen passade Alexandra på att leka lite med lillebror Viggo i "lekhagen"... 




Det var allt för idag.
Eftersom jag med största sannolikhet kommer att bli väckt mellan 5 och 6, så börjar det snart bli sängdags. 
Kul att lägga sig strax efter 22 en lördagskväll. 
Ska det vara så? 
Är det nu man ska börja kalla sig gammal, trist och tråkig?  

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Hugo

Längtar till vi kan leka där ihop! Nu äter jag bara pencillin men är pigg förövrigt så jag kan nog leka efter tisdag. Kram o hälsa pärona. Kram H.U.G.O

2009-04-19 @ 18:43:02
URL: http://hugo080810.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jodu, 22 på en lördag sover jag sedan länge. Det är livet på en pinne.. :)

2009-04-20 @ 11:53:13
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0