Livet leker!

Mitt liv går just nu sin gilla gång. Jag trivs så med livet...! Veckodagarna ser i de närmsta likadana ut... 
Man vaknar - byter - äter - matar - lägger - tvättar - diskar - byter - tröstar - matar - leker - promenerar - äter - matar - byter......osv
Och mellan allt det där så träffar man kompisar som är i samma situation, och det är så himla trevligt! 
Helgerna ser lite annorlunda ut med mer utflykter, längre sovmornar och mer liv o rörelse. Härligt det också!

Nu är det snart sommar och semester! Love it!!

Samtidigt.... i och för sig... snart sitter jag här och det är dags att börja jobba. Hur jobbigt kommer inte det att kännas?! Inte för jobbets skull, utan för att inte vara hemma med Viggo. Ska jag lämna bort honom på förskola varje dag....och sätta mig på mitt kontor utan honom och jobba. Hemska tanke...

Jag har 5 månader på mig att vänja mig vid tanken. Bäst jag börjar nu.   

Anna och Felicia kom förbi här en stund idag. Hade inte kameran framme, men lägger in lite bilder från förra veckan när vi träffades...







Imorgon bär det av mot Arlanda. Min mamma och moster mellanlandar några timmar innan de fortsätter mot Malmö. Det ska bli kul. Vi har inte träffats sen jul.

So long!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man vänjer sig sakta men säkert vid dagis-rullen också - men den första tiden är vidrig. Att lämna sin lilla älskling, alldeles "ensam", utan mamma.. ledsna blir dem också i början. Hjärtskärande. Men det går över, och man vänjer sig vid det också, även om man undrar vad man gjorde med all tid INNAN man fick barn. Om det är nån tröst :-)

2009-04-29 @ 18:49:47
Postat av: Kicki

Och det var jag som skrev det om dagis allstå :-)

2009-04-29 @ 18:50:44
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0