Dagarna går och går....

Fredagens middag med övernattning i Sigtuna blev otroligt lyckad! Sjukt mycket skratt... Tog tyvärr inga normala bilder som jag kan lägga ut här =). 
Det är så galet....nästan varje gång vi hälsar på där, slutar det med att vi har sjuka tävlingar eller försöker bräcka varann i äckliga historier. Så jävla roligt! För något år sen, när vi var där på midsommarafton...fick vi för oss att vi skulle tävla om vem som kunde stoppa in flest vindruvor under läppen...
Jag vann inte men roligt var det i alla fall! 
Och nej - jag var faktiskt chaufför.


Söndag tok-städade jag hela lägenheten och under tiden strosade Adam och Viggo runt  i Barkarby. Tydligen fick Viggo ihop det med någon "Maja" i lekparken vid Waynes Coffee. Han tränar väl inför förskole-starten på onsdag! 
Shit va spännande det ska bli! Viggo på förskola.... sug på den =)!

Idag har Viggo och jag bara varit i lekparken här i närheten... Ätit löv, sand och plaskat i en och annan vattenpöl. 

Kan ni förstå.... Jag måste kanske klippa honom snart igen?! Det växer som ogräs, och han måste ju vara snygg till dagis!
Femte gången blir det då, och om nån känner sig sugen att anta utmaningen att klippa en vild 14 månaders lillskit - VÄLKOMMEN! Jag tillhandahåller sax, kam och underhållning samt bjuder på kaffe!

Det börjar verka som om vi ska anlita en mäklare för att sälja lägenheten. De som tittat på lägenheten hittills är fortfarande intresserade, men de har ju i sin tur objekt att sälja så vi tror att det går fortare och smidigare om vi lägger ut med mäklare. Så nu håller vi tummarna att det ska gå bra!

Tack o hej för idag!




 


Kommentarer
Postat av: Kicki

You ugly bastard :-) Moahahhaa.... vad roligt.

2009-08-18 @ 07:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0