Pampas och Pott-köp

Igår åkte jag, Adam, Viggo och Felix (Alexandra jobbade) till Pampas Marina för att äta lunch. Varmt och härligt väder och mysig miljö. Sen gick vi till Karlbergs slott och satte oss i gräset en stund.
Här sitter vi alla och väntar på pannbiff m rostad potatis! Viggo väntar på majsbågar i vanlig ordning!

Och ni som undrar hur det ligger till med lägenhetsannonsen så kan jag meddela att det ringt en mäklare och en privatperson! 
Mäklaren sade sig ha en intressent, men han ville komma och titta först själv...så han kommer på måndag. 
Tidigt i morse ringde en man som inte bor så långt härifrån - han och hans fru ska komma förbi imorgon fm och han lät väldigt intresserad.... Så himla spännande. Hoppas att ni håller alla tummar ni kan!

Idag åkte vi en snabbis till stan... Köpte en potta till Viggo=)
Stannade sedan till vid Vasaparken så Lill-skiten fick springa av sig lite. 

Ja, jag kan ju bara säga det  - när Viggo börjar springa då måste jag vara bättre tränad än så här. Han kommer att vara överallt och troligen inte just där vi vill han ska vara...! Han är i en grym upptäckar-fas nu... *puh* 
Strax efter att den sista bilden här ovan togs, skulle han  luta sig uppemot räcket och missbedömde avståndet. Han blev hängande vid midjan med händerna i på ena sidan och med fötterna i på den andra. Han hängde lite som en tröja på tork.... Men jag sprang snabbt dit och hjälpte honom och han fortsatte som om inget hänt. Det såg grymt roligt ut!

Så...nu kan jag inte sitta här längre. Jag ska fixa till lite här hemma innan jag knyter mig - det måste ju vara tip-top-style här när de kommer imorgon!

Puss /

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0