Lugn lördag

Idag har varit en bra dag. Fick lite sovmorgon (till 07:50) eftersom pappa gick upp med sin son när han ville ha välling och leka.... Vilken lyx! 
Sen efter lunch åkte vi runt lite och till slut hamnade vi på Forum Nacka! Jag har aldrig varit där tidigare, och jisses vilken stor galleria! Det var hur trevligt som helst... Handlade inget, men drack en god kaffe på Espresso House.

Mr and Mrs på shopping i Nacka...

Viggo sitter snällt i vagnen....

Efter att vi ätit en god middag (om jag får säga det själv.=)), var det dags för Melodifestivalen. Och eftersom vår "dyra-men -inte-så-hållbara-bang-olufsen-tv" nu är död för gott, såg det ut så här hos oss...

Felix gamla 14 tums tjock-tv fick duga. Märk skit-tv:n i bakgrunden...

Hur som...det gick att titta i alla fall.

Jag tänkte skriva om vad jag tyckte om kvällens artister, men jag hoppar över det. Jag tycker faktiskt ingenting.

Imorgon ska vi på dop i Nacka kyrka. Det är min mans kusin som ska döpas och han är bara en vecka yngre än Viggo. Det är första gången vi träffar honom och det ska bli så kul.

Ha en trevlig söndag! Kram o sov så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0