3 veckor...

...utan godis!
För många kanske det inte är nån match, men för mig är det en bedrift! 
Jag känner mig så nyttig och jag har heller inte längtat så mycket... (fast nog skulle det va gott med lite lakrits, några cocosprickar och en o annan winegum =))

Ikväll festade vi till med kladdkaka, färska och stora hallon samt lite grädde. GOTT!

Felix kom hem idag från sin 3 veckor långa husbilssemester till Kroatien (han följde med en kompis och hans familj). När han packade upp sina saker drog han fram värsta godis-berget. Han hade handlat på båten Tyskland-Danmark.
Hmmm.... Jag ska med glädje bara sitta o titta på när familjen "gläfsar" i sig allt godis. 
Tror jag.

Puss o kram//



Kommentarer
Postat av: Camilla

Köp lakritste. Det sägs vara supergott och smakar sött. Det är dessutom bra för kroppen.

http://www.vitavera.se/product.asp?product=107

2009-07-25 @ 21:58:02
URL: http://scrapp77.blogspot.com
Postat av: Margareta

Hæftigt med tre veckors avstående/abstinens, grattis. Fin bild på huset men snyggast den på den gående gossen, en stor pojke med sækra steg. Grattis till den . Vi ær på Svinekløv Badehotel nu.

2009-07-26 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0