Tyst och lugnt igen.

Nu har brorsan m familj åkt hemåt/uppåt. Nu är det tyst i lägenheten igen.... Viggo ligger och sover. Han vilar nog upp sig efter flera dagar med kusin-bus och lek. 

Det har varit jätte-mysigt att ha dem här. 

Viggo visar sin gitarr som numera bara är ett träskal. Strängarna rök dagen efter födelsedan, övriga trädetaljer lossnade kort därefter. Men han tycker den är rätt så rolig ändå. Om han vill spela så det låter, får han låna Felix riktiga gitarr!

I måndags tappade Viggo balansen och ramlade mot vår utbäddbara (?) fåtölj. Han slog till ögat mot den hårda stålkanten på sängen. Stackarn.
Han har numera en riktig tira.

Den dagens outfit: Fin t-shirt från Lycksele! =)

Brorsan passade på att gå till frissan innan de åkte idag. Jag var tvungen att ta före/efter bild så han skulle se den riktiga skillnaden. Ni måste ju också såklart få se vilken klar förbättring det blev. 
FÖRE: 

EFTER:

Fint eller hur??
Men det blev en lite för stor förändring för Leonard. Det tog en stund innan han kände igen sin far! Han undrade nog vad det var för farbror som höll i honom! 


Nåja.... nu ska jag göra någon nytta. Dammsuga, skura toan, vattna blommorna, plocka ur diskmaskinen eller nåt annat kul. 
Jättekul.
Ironi.

Förresten.... Vet nån vad detta är? Sjukt äcklig insekt ser jag också, men vad är det för sort. Stor som en stor humla, helgrå, lurvig och allmänt otäck.

Urk!

Ta hand om er!
Kram.




Kommentarer
Postat av: Kicki

Snacka om skillnad !!!!! Och den där insekten, gaaaaah !

2009-07-01 @ 17:21:14
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: anna

Hej Lena! Jag tror det är en bålgeting! men....Hampus tror det är en mal av nåt slag!.... mycket het fråga här hemma! Han har säkert rätt iof.

2009-07-02 @ 15:02:02
Postat av: Teresa

Men så roligt att se Lars!!! Gillar efterbilden ;-) Roligt att se Viggos kusin också, jag tycker att dom är smålik varandra.

Pussa lillkillen med den fina t-shirten från mig! Kram kram :-)

2009-07-03 @ 07:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0