Hur trött får man bli?

Jag gjorde som du sa Kicki! Jag tok-köpte godis idag, och OJ så gott det var! Och jag har inte tänkt få onyttighets-ångest. Nog pratat om det!

Skit-deppigt väder idag igen. Viggo har inte haft någon feber idag men han har fått små, små röda prickar på mage, bröstkorg och hals. Vad jag kan förstå är det sista tecknet på att det är "tredagarsfeber", och det känns skönt att veta att det är det som han haft och att det då med största sannolikhet är över!

Till middag idag stekte vi (eller snarare min mor) regnbågsforell, kokade färskpotatis och åt det med ägg och romsås. Jättegott!! 
Viggo hade ätit sin mat lite tidigare, så när vi vuxna skulle äta satt han som vanligt med och knaprade på sina majskrokar.
Helt plötsligt märkte vi hur trött han var!!  Han brukar sova runt 20:00 och nu var klockan bara 18.... 
Men det tar på krafterna att vara sjuk!


(Kolla även in Äta eller sova? del 2 på YouTube om ni vill se mer av det goda....=))

http://www.youtube.com/watch?v=L_EQnqxdYDU 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Dagens första leende med den filmen. Så roliga dem är dem små. Själv har jag en som man knappt får hem på kvällarna, tjuvåker moppe med grannen och står med stora ögon när dem tjuvröker. Hrmph....



Bra att du tog dig lite snarra - vem fan bryr sig om nyttighet när suget kommer ? Livet på en pinne.

2009-06-05 @ 09:43:45
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha...vilken sötis han är.

2009-06-05 @ 15:25:00
Postat av: Teuta

Hahaha det är så kul och kolla in din blogg babe :)

Han är sååå gullig...klockrent klipp!



Attans va det går undan med huset.. kul!



Kramisar //T

2009-06-08 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0