Jag är tillbaka...igen

Efter en extrem respons på kommentatorsfältet och press från både höger och vänster så bloggar jag lite till!

Shit va ironisk jag är!

I dag kom min man hem lite tidigare än vanligt så vi hann med en kvällspromenad innan solen gick ner. Kallt men mysigt. Viggo besökte för första gången i sitt 9 månader gamla liv en lekplats!

 
-Ganska roligt men ändå lite skeptisk! Ser gungorna verkligen ut såhär?


Åkte rutchbana med pappa också...



Så vad mer händer...
Husprojektet går framåt. Vi har haft alla möjliga möten - med kommunen, med entreprenören, med vår kvalitetsansvarige.... det är mycket som ska gås igenom och mycket som ska klaffa. Känns som vi kommit en bit på väg nu... Huset är i alla fall under produktion o ska levereras om 10 veckor. Under den tiden ska det mätas, utstakas, borras, schaktas, gjutas, etc... på tomten. Så här ser det ut nu på tomten:
     
De har börjat bygga på tomten bredvid vår, och förhoppnings är de klara när vi påbörjar vårt bygge... annars blir det ont om plats för alla byggkranar och så. Vi har 5 äppelträd på tomten och med lite tur kan vi låta ett par stå kvar. Men då måste jag lära mig beskära o sånt joks.... Har ni tips på sånt eller allmänna trädgårdstips tas de gääärna emot!!

Nu ska jag gå i säng! Min son har fått för sig att när det blir ljust är det dag o dags att gå upp. I morse var klockan 04:52 när jag slog upp ögonen och tittade in i hans grå/blå. Då stod han upp i spjälsängen och jollrade! Stört mysigt men sjukt tidigt!

Så nu är jag trött! Kram, puss o gonatt :)


Kommentarer
Postat av: Camilla & Hugo

GRATTIS VIGGO PÅ 9 MÅNADERS DAGEN!!!!!!!!!!!! Hoppas du hade kuligt på lekplatsen. ser skoj ut. Hoppas vi ses snart. Kram Hugo

2009-03-26 @ 11:48:26
URL: http://hugo080810.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0