En kortis...

Jag har just våttorkat golven en snabbis och putsat bort alla Viggo-fingrar från fönsterna. Bra att städa så här sent när det börjar skymma.... då ser man inte hur mycket man fuskar =)!

Viggo mår bättre nu! Fortfarande ont i munnen dock - jag har upptäckt ett sår på hans tunga som han troligtvis fick när han krampade ihop käkarna. Det svider säkert när han äter vissa saker. Men, men.... det är snart borta och han är sitt gamla jag igen! Nu hoppas jag inte det blir mer sjukdom på ett tag.

Jag körde förbi tomten idag. Verkligen bara körde.Tittade - men stannade inte. Det var 4-5 gubbar som satt på solstolar när jag kom förbi första gången. Jag körde till slutet på gatan och vände.... När jag kom tillbaka hade de satt igång igen, gick runt på tomten och höll på. 
Undra hur många gånger de fikar? Eller bara sitter och tar det lugnt...? Jag tror inte att de stressar ihjäl sig bygg-gubbarna. Och då menar jag i allmänhet... De har nog ett tungt yrke, men inte tror jag att de springer in i väggen av stress... 
Annat är det på ekonomi-kontor...hahaa!! 

Sov så gott allihopa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0