Signat och klart!

Om 2 månader bor en spansk änkling i pensionsåldern i vår lägenhet och vi är glada och nöjda över att ha flyttat in i vårt nya hus!
Vi har skrivit på köpekontrakt idag och det känns sååå bra! Nu kan man lägga den stenen åt sidan och fokusera på det nya. Och jag ska på allvar inte städa speciellt mycket förrän flyttstädningen! Jag är så gudomligt trött på att städa och hålla skinande rent efter alla visningar.....

Tänkte lägga upp ett par bilder på projektet Adam håller på med. Han kämpar med målningen av huset nästan varje dag efter jobbet, och det går sakta men säkert framåt. Tack o lov har det varit sjukt bra väder..

Det blir svart och vitt.
Fint, fint, fint!
Jag skriver mer en annan dag....måste sova nu,  för dagen ska börja tidigt imorgon och en lång dag på jobbet väntar!
Avslutar med några Viggo-bilder från i helgen!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men gud så bra. Äntligen får ni fokusera på det nya :-) Jag litar på att jag blir bjuden på inflyttningspartaj ?? :-)

2009-10-01 @ 10:13:57
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0