That´s my boy!

Viggo trivs bra på förskolan! Han är visserligen helt förkrossad när jag lämnar honom, men det värsta har lagt sig redan innan jag tagit på mig skorna i hallen. När jag hämtar honom har han hittills alltid suttit till bords och ätit mellis. Han är glad i mat, har de sagt....och sover gärna länge på eftermiddagarna... That´s my boy!!

Jag har jobbat två dagar nu... Jag verkligen trivs på mitt jobb! Bra arbetskompisar och roliga arbetsuppgifter. Sjukt skönt att kunna säga och känna så...

Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag faktiskt gå i säng. Viggo höll mig vaken nästan hela förra natten. Han kunde inte koppla av...inte ligga still. Efter typ 3,5 timme av stånk och stök och grin somnade han om, då var klockan 04:40. Det händer mycket i hans lilla hjärna och kropp just nu...

Hur har ni det? Jag vill veta!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men åh, vilken stor och söt kille. Dig vill vi träffa snart. Kram från Sumpan

2009-09-02 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0