Galet...

Pinsamt kan man tycka- men jag bjuder på det..

I söndags handlade jag på affären där vi bor. Vi kan kalla affären för Ica Kvantum.
Jag plockade snabbt ihop varorna och när jag hade betalat och packat kassarna gick jag mot utgången. Alla jag mötte tittade konstigt på mig! Nån log lite, nån annan stirrade bara...
När jag nästan var hemma märkte jag att tandborsten jag köpt hängde i min fina Indiska-halsduk. Mitt fram på bröstet, prydligt upphängt. Hur jag inte såg det är en gåta och hur den kom dit vet jag inte heller. Troligen när jag packade kassarna i all hast.

Önskar jag hade en bild...för det skulle ni vilja se.


Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Haha...vardagshumor att förgylla dagen med..

2008-11-26 @ 08:10:36
Postat av: Fru P

MEEEEHHHHHH!!!!!! Inte har du berättat om din blogg!!! Gud så kul. Hänger här så mkt jag kan from nu.... tyvärr är det sällan man hinner surfa runt men shit va kul.



Hoppas allt e bra. Saknade dig som FAN i helgen.



Puss.

2008-11-26 @ 08:21:22
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men jag skrattar ihjäääääääääl mig :-)

2008-11-26 @ 16:26:40
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0