HURR-jävla-A!

Såg ni Idol ikväll?

Jag har tittat lite sporadiskt, för som jag nämde i ett tidigare inlägg så är jag inte så imponerad av årets "Idoler". Men jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite glad över hur det slutade. Skadeglad om ni så vill...
Men allvarligt...när Johan sjöng till den där tjejen i publiken...Vad var det för nånting??? Var det på riktigt? Om det nu var det, så kommer den tjejen inom den närmsta framtiden inse hur pinsam hon var just ikväll (särskilt när hennes kompis som satt bredvid skrek åt henne att tona ner). Hon skrek och grät som om det var en världskändis.... Hallå!?

Gräns på henne.

Nåja, nog om detta... Idag har vi blivit ägare av tomten. På riktigt. Vi mötte mäklaren och säljarna på banken för att skriva under efter det att styckningen blivit helt klar. Det känns spännande som bara den! Nästa vecka ska vi signa kontrakt på själva huset. Det är så himla stort!!

Nu är jag galet trött. Måste sova lite innan jag ska upp igen och mata lillen.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0