Imorgon...

...inskolning på förskolan kl 9
...fotografering av lägenheten kl 11

Två små sketna saker att hålla rätt på. Två saker som inte ser så märkvärdiga ut i skrift, men känns stora i praktiken.
Vi har städat undan och fixat lite ikväll inför fotograferingen. Hoppas att det blir bra trots att det blev snabba ryck med att få det gjort. Vi kommer att ha lägenheten ute på Hemnet på torsdag redan... 
Gräns på den.

Inskolningen har jag faktiskt ingen vidare koll på. Jag vet vart vi ska, jag vet vad avdelningen och fröknarna heter men mer än så vet jag inte. Särskilt orolig eller så är jag inte heller...jag antar att allt faller på plats när man väl är där. 
Här är Viggos förskola...
Ser väl rätt fint ut, va??

Återkommer med full rapport senare!

"Meet Joe Black" visas nu på 3:an. Kan inte låta bli att titta....har sett den ett antal gånger och tycker faktiskt att den är rätt bra (på något mysigt-men-tragiskt sätt). 

X



 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kommer att gå fint - en ny rutin att leva efter bara. Lycka till :-)

2009-08-19 @ 09:01:33
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0