Snart är det dax...

...för oss att sälja lägenheten, Därför försöker vi fixa till den lite...på det allra enklaste sätt. Vi ska först lägga ut den på Blocket, och om inte det går så kontaktar vi mäklare.
Vi har inte tagit kort på alla rum än, men några har vi hunnit med...
Vardagsrum:
Balkong i söderläge:
Sovrum:
...inte så stylat, men ändå rätt ok ändå tycker jag. 
Vad tycker ni??

Idag har jag träffat min kära vän Maria. Jag lämnade Viggo hemma med pappa, Felix och Alexandra och åkte hem till henne. Vi åt sushi och pratade om ditt och datt. Det var hur trevligt som helst! Senaste året har Viggo varit med mig för det mesta så det kändes ganska konstigt att vara på egen hand så där.... Men gud va mysigt det var att komma hem sen! Det är nyttigt att få längta ibland!

Nu ska jag ta en ipren (ap-ont i huvet), hälla upp ett glas cola zero, dra på mig en filt och kolla på något tråkigt tv-program innan jag ska sova. 
Jag ska absolut inte äta godis. Inte ens sugen =). 4 veckor godis-fri. 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Naaajs apaarrrtement !

2009-08-02 @ 09:24:05
Postat av: Miss T

WOW, superfint!!!

Balkongen fick jag goa minnen av hihihihi där satt vi en del och de andra i storarummet :)

Sköt om dig gumsan //Puss

2009-08-02 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0