Slappardag med middag ute...

Det lite äldre paret som var här idag och tittade på lägenheten gillade den jättemycket! Vi fick den känslan nästan omedelbart och de uttryckte det också flera gånger.... Ska bli spännande att se vart detta leder! 
I morgon kommer en mäklare och tittar...vi får se vad han har att säga!

I övrigt har det varit en riktig slappar-dag för min del. Vi kom igång tidigt som bara den (06:10), röjde och städade så svetten rann för att hinna göra fint till kl 12 då de skulle komma. Alexandra gick till jobbet och Felix tog sin lillebror på promenad under tiden vi visade lägenheten. När sen spekulanterna gått och vi hade ätit lunch, så tok-somnade jag på soffan! Så himla skönt! Viggo sov en stund i sin säng och Adam låg i solen på balkongen. Riktig skön söndag vill säga.

Vi åt på pizzeria ikväll. Hela familjen var med...vi ville avrunda våra (nästan) tre veckor tillsammans, eftersom Felix och Alex nu ska vara hos sin mamma.  Det blev sallad för mig....och usch så mätt jag blev.
              

Viggo hade ätit middag hemma, så han fick plock från min tallrik och Alexandras bröd.... men majskrokarna är bäst ändå! Han t om gömde några så att vi inte skulle se...

Adam jobbar mån-ons denna vecka sen är han ledig igen. Oj vad det kommer bli tyst och tråkigt här hemma... Viggo kommer att undra var pappa och syskonen tagit vägen! Han får nöja sig med mig helt enkelt =).

I morgon är vi bjudna på 1-års kalas! Det är Hugo som fyller och då ska vi dit så klart - vem säger nej till kaffe o tårta i trevligt sällskap med ett gäng mysiga o galna ungar? Inte vi i alla fall!

En som också fyller år i morgon är min kära mamma Elise! Får inte träffa henne på hennes födelsedag i år heller, men jag ska skicka present så får vi fira mer när vi träffas nästa gång!

På tisdag börjar de att bygga på vårt hus igen! De har haft semester färdigt nu...och tydligen så hade killen som skulle vara "semester-snickare" på huset, ramlat med sin motorcykel och brutit handleden. Därför har bygget stått stilla! Men nu är det snart igång igen... 

Nä fy....det här går inte. Nu ska jag hoppa isäng. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0