Tiden går...

Den 19 augusti närmar sig med stormsteg! Då ska Viggo börja på dagis (eller förskola som det egentligen heter). Det är super-spännande och dö-läskigt på samma gång. Jag har ringt och pratat med personalen på förskolan och de verkar vara jättetrevliga, så det blir nog bra! Ni får hålla tummarna för lill-skiten =)..


Idag var vi förbi vårt hus och det var fortfarande ingen verksamhet där. Den stora jordhögen som de schaktat upp på baksidan huset, växte det blommor på för fullt! Helt galet, faktiskt. Man såg inte att det var en hög med jord utan det såg mest ut som en kulle med ängsblommor och gräs. Så klart kom jag ju inte ihåg att ta bild på den, men jag plockade faktiskt med mig lite blommor hem....det är ju trots allt våra blommor! 
Några dårar har försökt att bryta upp förrådsdörren, i hopp om att finna verktyg och sånt tror vi. Helt värdelöst! Panelen var sönderbruten och dörren hade blivit skev. Varför kan inte folk skilja på "mitt och ditt"?


Nu har klockan blivit mycket och jag känner att jag måste gå och lägga mig. Viggo väcker mig varje morgon mellan 6 och halv 7, och då är det bara en sak som gäller. Det är INTE att vända sig om och fortsatta sova. Det är upp o hoppa!

Avslutar med en bild från i söndags när vi var ute på promenad inne i stan.

Viggo blickar ut över plattan...

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0