Pyssel

Att vara mammaledig betyder inte att man är ledig. Det vet nog alla som varit det nångång. Förutom att ta hand om en liten bebis, med blöjbyte/matning/promenader/mm, ska man "ta hand" om sig själv och gärna sköta markservicen hemma. För mig går det för tillfället superbra o allt rullar på...
 
Så bra att jag börjat pyssla med smycken igen. Vi får se hur länge det håller i sig men just nu är jag grymt taggad och ideérna bara kommer.

Måste erkänna att jag mellanåt älskar att pyssla. Jag målar/tecknar, syr, gör smycken och figurer av lera....

Nästa grej blir att sticka eller virka. Jag är grymt taggad. Töntigt eller?

Jag återkommer i ämnet.... Till sist lite bilder på smycken jag gjort tidigare.

  





Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Jättefina smycken!

2009-01-08 @ 11:25:06
Postat av: Teresa

Åhhh så fina smycken! Du har ju alltid haft talang för pyssel... Kram

2009-01-09 @ 08:11:34
Postat av: Kicki

Najs, men det har jag ju sagt förut. Lansera dem !

2009-01-12 @ 09:08:57
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0