Det ultimata otrohetstestet...?

När jag var ung....eller närmare bestämt yngre, så var MTV en musikkanal. 
Musik TeleVision - MTV.
De spelade musik dygnet runt och man kunde t om ha på kanalen i bakgrunden när man hade fest, för de spelade alltid bra och ny musik...
Men kära värld....
...NU spelar de musik en kortare stund på dagen och kanske lite på kvällen. Resten av tiden är det dokusåpor som är pinsamma och datingprogram som är, om möjligt, ännu mer pinsamt.
När de spelar musik (den lilla stund på dagen), tas halva rutan upp av olika SMS-frågeställningar (eller vad man nu ska kalla dem).

"Det ultimata otrohetstestet"  SMS:a OTROGEN till nr 72 XXX ...bla bla...  "Så får du veta om din kille är otrogen..."
"Kind of kisser" SMS:a KYSS och ert namn till nr 72 XXX ... bla bla... " Så får ni veta om ni är bra på att kyssas..."

Men WHAT? Snälla... att det är NÅN som messar till sånt? Det kostar typ 10 spänn att få veta om MTV tycker att man är bra på att kyssas!?

Nej, jag använder mina pengar till annat.











Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag hade samma reflektion igår. Och blev nästan förbannad. Typ "när ska du dö" och den där jävvla Tila Tequila eller va tusan hon heter. Herrejisses...

2009-07-10 @ 14:29:17
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0