16 juni 2009

Idag har varit en BRA dag!!

BVC besöket i morse gick bra, Viggo växer enligt kurvan och sprutorna tog han som en man. Skrek som fan i 20 sek sen glömde han allt när han fick syn på en leksaksbil. Klart!

På eftermiddan ringde Adam och ville bjuda på middag i Sumpan (!). Okej tänkte jag...för vi har ätit på ett bra Thai-hak där tidigare. När vi kom dit tog han mig till Telia-butiken där... Min teknik-galne man skulle köpa en IPhone till mig. 
Man tackar!! Mycket romantiskt tycker jag!
Sen åt vi god sushi och mös riktigt ordentligt!

Den riktiga överraskningen hade vi i brevlådan når vi kom hem! Och då menar jag inte de tre fläskiga räkningarna från hus-entreprenören. Skit i dem.... de kunde jag förbise ikväll!

Viggo har fått plats på förskolan vi valt! Typ 8 min gångväg från vår nya adress!! Superbra och vi kände en sån lättnad! Det har inte sett så ljust ut de senaste gångerna jag pratat med kommunen, men nu helt plötsligt! Jippiee!

Mitt i all glädje kom separationsångesten. 
Om två månader ska jag lämna bort honom varje dag.
Om två månader är våra mamma/son-dagar slut.
Shit, jag kan inte tänka på det nu.... jag dööör!

MIn bejbis!

Nu blir det lite tv-tittande innan sängen.
Hej, hej!


Kommentarer
Postat av: Teuta

Hello L!

Jag säger bara GRATTIS till allt vännen!!!!

Iphone, wooow värsta bruden.. go girl!!

Hälsa & kramar grabbarna

//T

2009-06-17 @ 19:06:19
Postat av: Kicki

Hoj ! Ni är bara för sööööta !

2009-06-18 @ 12:17:26
URL: http://kixvix.blogg.se/
Postat av: Camilla & Hugo

Grattis till dagisplatsen. Ses snart! Kram!!

2009-06-18 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0