Dagens utflykt...

...blev Ulriksdalsslott. Vi mötte upp med Camilla & Hugo och drack kaffe, åt smörgås och kröp runt lite på gräset.

Dagen i bilder:







 Härligt med soligt och fint väder igen! 

Så till något helt annat. Är det någon mer än mig som stör sig något otroligt mycket på allt detta "ludd" som flyger runt som snöflingor??! Tror att det är björkhängena...(?)  I flera dar nu har det nästan varit helt vitt ute...Man kan inte ha fönsterna öppna på vid gavel, för då får man drivor inomhus. Jag fick tok-städa igår för att få bort tussarna som samlats i hörn och under soffor och sängar härinne. Idag var det nästan lika mycket igen....
Me NOT like. 
Okej. I-landsproblem kan man tycka...men jag tycker det är jobbigt med ludd.

Så här såg det ut på våran parkering idag. Igår såg det ut nästan så inne hos oss... 


Trevlig kväll, vänner!



Kommentarer
Postat av: Teresa

Förstår precis vad du menar med luddet... Vi hade precis så där på våran tomt förut, innan kommunen högg ner asparna bredvid oss... Jag höll på att bli galen!!! Det gick inte sitta ute eller hänga ut tvätt, det såg ut som att det snöat :-o

Kram kram :-)

2009-06-23 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0