Idag fyller Viggo 1 år!!!

...och han ligger och sover förmiddag, helt ovetande om dagens händelse! Fastän vi grattat honom otaliga gånger på morgonen, förståss...!

Tårtan är i alla fall klar. Blev en traditionell jordgubbstårta...och det är faktiskt första gången jag gör en tårta såhär i vuxen ålder alldeles själv. Jag brukar vara lat och köpa tårtorna. 
Men i år tänkte jag: "-För bövelen, Lena....nu ska dina mammatakter komma fram och du ska baka tårta!"

Sagt o gjort... Inte världens snyggaste, men vad betyder en tårta en sån här dag?? Det är ju Viggos dag! Hans allra första födelseda!



Här är han bara några timmar gammal! Våran lilla eskimå.

Återkommer m bilder från kalaset =)!
Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Adam

Vår underbare son redan ett år. Fantastiskt! Varje dag med Viggo är magisk. Puss på er!

2009-06-26 @ 10:18:49
Postat av: Teresa

Oh my god va tårtan såg god ut... jag vill smaka... Visst går tiden fort när man har småbarn?!?!

Krama födelsedagskillen från oss!

2009-06-26 @ 20:58:00
Postat av: Hugo

Grattis kompis! Tårtan ser NÄSTA lika god ut som jordgubbsbakelsen som du bjöd på härromdan. Hoppas du haft en kulig dag och att du får en lattjo helg med din kusse. Kram Hugo

2009-06-26 @ 21:03:47
URL: http://hugo080810.blogspot.com
Postat av: malin bystedt

Grattis viggo 1 år!

2009-07-28 @ 21:45:44
URL: http://pannacotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0