Lite av huset på plats!

Dagens stora händelse var att vi fick undervåningen på vårt hus levererat! 

Ta mig i dalen! Va spännande! O shit, va nervös man blir! Kolla här...

Detta är köksfönsterna ut mot gatan..
...resten av väggarna i köket...
Gavel mot förråd/carport med tvättstuga och grovingång.
Uteplats och öppning för skjutdörrsparti från köket. Fönstren på höger sida är vardagsrummet.
Detta träd - I love!


Det var bara några bilder.... Jag vill ju inte tråka ihjäl er =).


Vi har köpt tv idag. Så nu kan vi sitta längre än 30 cm från tv:n för att se texten... Har dock inte satt upp den än, men allting har väl sin tid =).

Ja just ja. Tänkte ju berätta att vi var inne i Kungsan på Nationaldagen. Det var vi inte ensamma om! Det var "Smaka på Stockholm" där, galet trångt och stojjigt. Många tog nog sin förfest där innan matchen på Råsunda. Vi lyckades pressa oss igenom folksamlingen med vagnen i alla fall och såg ballonguppsläppet från Skeppsbron. 


Vi gjorde ett eget "Viggo-utsläpp" på en stor fin gräsmatta där. Han satte iväg direkt...vände sig inte ens om =)!



När vi kom hem fick Viggo en tidig 1-års present av mormor. Ett eget litet Musse Pigg flygplan och lyckan var gjord! Tack så mycket mormor!!!!


Imorgon fyller Felix 15 år och bakning står på schemat för mig! Jag återkommer med gobitarna.

Kram till er alla!





Kommentarer
Postat av: Malin G

Vilket fint hus det verkar bli!

2009-06-10 @ 15:32:55
Postat av: Teresa

2009-06-10 @ 16:29:23
Postat av: Teresa

Gud så spännande med ett helt nytt hus!!! Jag hoppas att vi får se det live när det är klart :-)

Jag har rensat Svens garderob nu, så nu ska jag bara få iväg paketet till Viggo... Kramar

2009-06-10 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0