Det var midsommar det!

Vi har haft det skönt och lugnt. I fredags åkte vi och tittade på ett midsommarfirande inte långt härifrån. Fikade och kollade in "små grodorna". Tack o lov att Viggo inte har åldern inne för sånt än - kan ni tänka er mig strutta runt och göra knäböj i gräset?!? vilken syn!! haha ...  

Resten av helgen har vi bara haft familje-kvalitetstid. Dolat lite hemma, ätit gott,  kollat på film och gått på promenader när det varit uppehåll från regnandet.... 

Har inte tagit några bilder på hela helgen! Helt galet kan man tycka, men det har bara inte blivit så... 
Tänkte förra veckan att jag skulle filma när Viggo går lite på egen hand, men det har inte heller blivit av... Jag säger aja baja och bättrar mig till veckan som kommer=)!

Idag har vi varit på Forum Nacka och jag har shoppat lite. Jag tycker definitivt inte om att shoppa kläder nu, men det behövdes så jag tog tjuren vid hornen kan man säga... Det blev ett par shorts och några toppar.

Vad händer veckan som kommer då? 
Kommer förhoppningsvis att umgås med vänner och familj varje dag!
På torsdag ska jag till läkaren och ta nya sköldkörtel-prover. Hoppas att jag får en bättre dos på Levaxinet..för den jag har nu kan INTE vara rätt!
På fredag fyller våran lilla skrutt Viggo 1 år!!! Kan ni tänka er?? Jag ska baka tårta, köpa present och hela familjen ska vara här och sjunga!! Han ska firas kungligt! <3
Brorsan och hans familj kommer ner till Stockholm i veckan! Vet inte när...men till helgen ska de vara här. Och då kommer ju såklart Leonard (Viggos kusin) också. Han fyller 1 år exakt en vecka efter Viggo, så troligen blir det ett dubbel-kalas! Längtar!

Nu ska jag stirra på tv:n en stund innan jag ska sova. På återseende! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0