Övervåning på...

Jag bakade och lagade mat som en galning igår. 
Gjorde toscatårta, kokostoppar och lasagne. Skar upp jordgubbar och vispade grädde . 
Farmor och Alexandra kom hit på kvällen för att fira Felix som fyllde byxmyndig. Vi fikade och firade.
Trevligt!

Vi fick övervåningen levererad idag. Mitt under värsta regnskurarna. Hoppas att vi inte fick vattenfyllda väggar! 
Jag har inte varit där och tittat men det har Adam. Så här kommer de sedvanliga bilderna.

Vårt sovrumfönster till vänster och Viggos till höger.

Här ser man hur de bygger innerväggarna i köket och att de satt upp en provisorisk trapp.


Jag ska åka dit och titta imorgon bitti. Hoppas det inte regnar. Mer bilder då...

.....................................

Nu är det dags för mig att skaffa naglar igen. Jag har haft mina vanliga korta nu ett tag, men nu har jag bokat tid för förlängning. Imorgon kl 17... 

Nu ska jag, med min GIGANTISKA huvudvärk, ligga o slappa framför tv:n en stund innan det blir sängdags. Jag hoppas att jag känner mig fräschare imorgon... då kanske det kommer ett roligare inlägg!!?

Kram o sov gott, vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0