Lyckat kalas och kusinbesök!

Nu kommer lite bilder från Viggos 1-års kalas plus våran ute-dag igår.  
Jag hade tänkt göra blogginlägget igår, men jag fastnade på YouTube - kollade in gamla Michael Jackson klipp o videos... Visst är det väl tragiskt att han gått bort så ung?! Jag kan inte säga att jag varit något stort Michael-fan, men när allt kommer kring så kan jag nästan alla låtar utantill. Knäppt! 
Hur som helst...när jag tittade på klockan så var den efter 12 och då orkade jag inte....

Här kommer lite bilder från 2 mysiga dagar...

Killen älskade tårtan! Hela biten slank ner som i ett nafs!


Sen var det dags för presenter! Många fina fick han...


...men den alllra bästa kom från världens bästa halv-brorsa! En egen gitarr!



Senare på kvällen kom brorsan och Challis och deras lille Leonard.
Kusinerna var lite blyga för varann till att börja med...

...men sen gick det bättre o bättre!


Lördag förmiddag tog vi med oss matsäck och åkte till Hagaparken. 
Drack kaffe och en massa vatten.
Åt smörgåsar och honungsmelon.
Satt i solen men mest i skuggan.
Läste tidningen och bara mös. 




Idag har vi undvikit värmen faktiskt! Jag som bara satt i skuggan i Hagaparken lyckades bränna mig på axlarna, och småkillarna blev också lite svedda på armarna. 
Så idag blev det shopping på Stinsen. 
Vi får ta solen en annan dag. Det blir nog fler sol-dagar.

Vi hörs snart igen. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0