Skönt med regn!

Värsta vädret det har varit idag! Blåst som bara den och spöregnat i omgångar! Jag gillar när det regnar...då kan man vara inne med gott samvete och det är svalt och skönt. 

Till helgen ska det tydligen bli värmebölja. Ja, det är väl bra det me...men så mycket svettigare.

Adam var förbi på tomten innan han åkte hem från jobbet. De har lagt ut golvvärmeslingorna och dragit alla ledningar och rör. Så här ser det ut: 



Här ska carport/förråd vara. Det kommer att levereras först och det blir nästa fredag. Själva huset levereras våningsvis och kommer veckan därpå.

Idag har jag fått veta att min mamma kommer och hälsar på nästa vecka! Det blir jätte-roligt och då får Viggo äntligen träffa sin mormor igen.

Nu ska jag kurera min hals - Strepsils och te med honung. Dessutom börjar "Oskyldigt dömd" bli riktigt spännande så jag måste se slutet.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0