Full fart framåt!

En uppdatering är väl på sin plats...?
Det har varit en galen vecka! Det ena har avlöst det andra... Det är otroligt mycket på jobbet nu, jag känner att jag knappt hinner komma dit så ska jag packa ihop igen och åka hemåt. Vi hade månadsbokslut slutet på förra veckan och jag försöker fortfarande jobba ikapp... *puh*

Helgen var mysig i vanlig ordning... Lite ruggigt väder emellanåt, men vi hann med att vara ute litegrann..
Måndag hade Viggo fotografering på förskolan och jag hade glömt bort det...of course! Men, men vad gör det...? Han blev nog lika söt för det =). Ni ska få se resultatet sen!

I tisdags hade jag mitt livs första utvecklingssamtal...i egenskap av mamma. Det var egentligen bara en genomgång och utvärdering av inskolningen, vilken vi har varit väldigt nöjda med och fröknarna har alla varit jättebra och gulliga. Det gick super och de hade bara bra saker att säga!

Vi hade möte med kakelsättaren onsdag morgon i huset. Han ville börja så snart som möjligt, så vips var vi på väg mot Enköping och kakelfirman för att bestämma kakel och klinker för alla sådana utrymmen. Det tog oss ungefär 2,5 timme att välja plattor till hall/tvättstugegolv, 2 badrum och köket.... Skönt att det är gjort! Ska bli kul att se resultatet... Det är full aktivitet på bygget nu. Det spikas och hamras på utsidan och kaklas, borras och spikas på insidan. Adam har köpt lite flyttkartonger nu, så i helgen kommer vi nog passa på att packa undan lite.

Imorgon kväll kommer min vän Maria hit....Adam är på ett event med jobbet och vi ska ha tjejkväll när Viggo somnat. Sushi, rosé och tjatter...! Love it!

Avslutar med lite bilder på Sötnosen och hans nya åk!
Kram, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0