Så var helgen över...

Idag tog jag, Adam och Viggo en tur till Ekerö. Vi gick runt i en möbelaffär ganska länge och tog sedan en fika i Drottningholms slottskafé. Det var mysigt fastän det var kyligt och blåsigt...
Viggo ville kolla in slottet...
På vägen hem körde vi förbi huset för att kolla vad som hänt sen sist. De har satt upp lite plåtar och fixat med fasaden och även grundmålat inne... Hela gården ser dock ut som ett sopberg....
Lyckades få en liten bild av insidan... Här är vardagsrummet. Det kommer att målas vitt och ha en fondtapet bakom soffan (väggen till höger).
Annars har helgen varit relativt lugn. Kom iväg och tränade i lördags! Det var skönt och behövligt. Förra gången jag tränade, blev jag super-förkyld dagen efter. Hoppas att jag förblir frisk nu när jag kommit igång!
Lite fix här hemma har vi hunnit med men jag har inte alls packat så mycket som jag hade planerat att göra. Får ta tag i det i veckan istället.
Felix och Alexandra har varit hos oss i helgen, så Viggo har fått träffa och riktig rå om sina stora syskon.
Nu ska jag förbereda lite för imorgon så det inte blir stress-måndag. På återseende.
Jag blir glad av att höra från er... Lämna ett spår =)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag är ju å "tjuvläser" utan å skriva oftast :-) Gud så fint huset blir!!! Viggo är ju sötast som vanligt ;-) Hur känns det nu när du börjat jobba och Viggo är på dagis? Det brukar kännas ganska skönt att komma ut och vara lite vuxen också.

Kraaaaam :-))

2009-10-19 @ 13:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0