Roast på Berns.

Så fruktansvärt roligt det var! Vi skrattade så vi var hesa efteråt. Ni får inte missa när det kommer på tv. Det var Johan Rheborg som blev roastad och de andra var Andres Lokko, Henrik Schyffert, Özz Nûjen, Magdalena In de Betou, André Wikström och Peter Wahlbäck.
Sjukt kul.
Kul var också att när vi kom dit och skulle ta platser,...jag såg inte vem jag satte mig bredvid. Och inte heller vems kavaj jag satte mig på och säkert knycklade till med min stora, feta rumpa.
Ernst Billgren.
- Ursäkta....jag tar bort den här så får du mer plats.. (säkerligen med en stor dos ironi)
- Mmmm...ehh
Pinsamt. Japp. Lite.

Özz Nûjen. Kul kille.

Peter Wahlbäck. Sjuk kille. Och kul.

Uppe på balkongen satt alla de andra komikerna och många andra kända ansikten. Lena Philipsson stod och mös med sin nya man =).
Mitten av bilden - Petra Mede (I like).

Tack för i kväll!

Avslutar med dagens Viggo-bild. Ett måste!
Viggo Yogurt-skägg.




Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: kIX

KUUUL ! Platta till Billgren bara

2010-02-27 @ 06:23:25
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0